Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

MEGVANNAK A SPÓRBAJNOKOK! ITT A LEGTAKARÉKOSABB AUTÓK LISTÁJA: Nézze meg, az öné rajta van-e

dacia-istock-jooo-700x467.jpg

A vezess.hu  a kontinensünkön forgalmazott 30 legnépszerűbb márka legtakarékosabb autóit, a konnektorról tölthetők kivételével. Jöjjenek a benzines, a dízel és a gázos autók spórbajnokai.

Cikkük alapja a talán legnagyobb német adatbázis, amelyből abc-sorrendben közöljük márkánként a – hangsúlyozottan – gyári adatok szerint legtakarékosabbak. Összeállításunkban nem szerepelnek konnektorról tölthető autók, viszont a cikk alján külön kiemeljük a benzines, a dízel és a gázos modellek spórbajnokait. Következzen a 30 darab, Magyarországon legtöbb személyautót értékesítő márka egy-egy modellje.

  • Alfa Romeo Mito 1.3 JTDM 16V DPF (1280 cm3, 70 kW, M5) 3,4 liter/100 km
  • Audi A1 1.4 TDI és 1.6 TDI (1422 cm3 és 1598 cm3, 66 kW és 85 kW, M5) 3,8 liter/100 km
  • BMW 116d (1496 cm3, 85 kW, M6) 4,2 liter/100 km
  • Citroën C3 BlueHDI S&S (1560 cm3, 55kW, M5) 3,2 liter/100 km
  • Dacia Sandero és Dacia Logan dCi 90 Start&Stop (1461 cm3, 66 kW, M5) 3,5 liter/100 km
  • Fiat Panda 0,9 8V TA Natural Power 4×2 CNG (875 cm3, 59 kW M5) 3,1 kg/100 km
  • Ford Focus 1.5 ECOnetic D (dízel, 1499 cm3, 77 kW, M6) 3,4 liter/100 km
  • Honda Civic 1.6 D (1597 cm3, 88 kW, M6) 3,4 liter/100 km
  • Hyundai i20 blue 1.1 CRDI (1120 cm3, 55 kW, M6 dízel) 3,2 liter/100 km
  • Jaguar XE E-Performance (dízel, 1999 cm3, 120 kW, M6) 3,8 liter/100 km
  • Jeep Renegade 1.6 MultiJet 2WD (1598 cm3, 70 és 88 kW, M6) 4,4 liter/100 km
  • Kia Niro 1.6 GDI DCT HEV (1580 cm3, 104 kW, DSG6) 3,8 liter/100 km
  • Land Rover Range Rover Evoque Coupe 2.0 eD4 (1999 cm3, 110 kW, M6) 4,2 liter/100 km
  • Lexus Ct200h (1798 cm3, 73 kW, fokozatmentes erőátvitel) 3,6 liter/100 km
  • Mazda 3 SkyActiv D-105 (1499 cm3, 77 kW, M6) 3,8 liter/100 km
  • Mercedes A-osztály 180 d (1461 cm3, 85 kW, A7) 4,5 liter/100 km
  • Mini One D (1496 cm3, 70 kW, M6) 3,8 liter/100 km
  • Mitsubishi Space Star 1.0 MPI Plus (999 cm3, 52 kW, M5) 4 liter/100 km
  • Nissan Micra 1.5 dCi S&S (1561 cm, 66 kW, M5) 3,2 liter/100 km
  • Opel Astra K 1.6 Diesel EcoFlex (1598 cm3, 81 kW, M6) 3,4 liter/100 km
  • Peugeot 308 BlueHDI 100 és 130 S&S (1499 cm3, 75 kW és 96 kW, M6) 3,5 liter/100 km
  • Renault Clio Energy dCi 90 (1461 cm, 66 kW, M5) 3,9 liter/100 km
  • Seat Mii 1.0 Ecofuel Start&Stop CNG (999 cm3, 50 kW, M5) 2,9 kg/100 km
  • Škoda Citigo 1.0 CNG (999 cm3, 50 kW, M5) 2,9 kg/100 km
  • Smart Fortwo Coupe (999 cm3, 52 kW, M5) 4,1 liter/100 km
  • SsangYong Tivoli 1.6L e-XDi 2WD S&S (1597 cm3, 85 kW, M6) 4,2 liter/100 km
  • Suzuki Celerio 1.0 Eco S&S (998 cm3, 50 kW, M5) 3,6 liter/100 km
  • Toyota Prius (1798 cm3, 90 kW, fokozatmentes erőátvitel) 3,3 liter/100 km
  • VW Up Eco CNG (999 cm3, 50 kW, M5) 2,9 kg/100 km
  • Volvo V40 D3 Eco (1969 cm3, 110 kW, M6) 3,6 liter/100 km

Végül külön kiemeljük a használt üzemanyag szerinti legkisebb fogyasztású autókat:

  • benzines modellek: Toyota Prius, 3,3 liter/100 km
  • gázolajos modellek: Citroën C3 BlueHDI S&S és Hyundai i20 blue 1.1 CRDI és Nissan Micra 1.5 dCi S&S mind 3,2 liter/100 km
  • gázos modellek: Seat Mii 1.0 Ecofuel Start&Stop CNG és Škoda Citigo CNG és VW Up CNG 2,9 kg/100 km

(vezess)

 

A fotó illusztráció

 

Itt léphetsz be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy

írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr8214787684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása