A járványügyi szabályozás lehetővé tette, hogy június 1-től időpontfoglalás nélkül is látogatható a T-Szol Zrt. Központi Ügyfélszolgálata (Fő tér 18/E).
A koronavírus-helyzet miatt bevezetett óvintézkedések az ügyfélszolgálaton ettől függetlenül továbbra is érvényben maradnak. Az ügyfelek részére a cég továbbra is javasolja az előzetes időpontfoglalást, így elkerülhető a sorban állás. Az időpontfoglalás online ITT ÉRHETŐ EL, vagy telefonon a 34/600-700-as számon lehetséges.
Természetesen a fogyasztóknak javasolják lehetőség szerint az ügyfélszolgálat látogatása helyett a nem személyes ügyintézési formákat (online fiók, telefon, e-mail vagy posta).
Óvintézkedések az ügyfélszolgálaton:
- az ügyfélszolgálat látogatói számára a szájmaszk használata kötelező,
- a várakozótér és a gyereksarok zárva, az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intézők tartózkodhatnak, ezért megkérik ügyfeleiket, hogy a bejárata előtt várakozzanak.
- a személyes ügyintézésre csak egy fő érkezzen (lakásátírás esetén legfeljebb két fő),
- az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolság és a higiéniás előírások betartására.
Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.
Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk ezért kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.