Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

TATABÁNYAI SZELLEMKOMUNIKÁCIÓ A HIVATALBAN: Olcsó hirdetésnek híg a leve

polgarmesteri_hivatal_tb_1.jpg

Úgy látszik, nemcsak nekünk szúrja a szemünket a polgármesteri hivatal szakmaiatlan kommunikációja, hanem mások is élénken érdeklődnek az ilyen jellegű hírek és költségek iránt.

 Be is adtak egy közérdekű adatigénylést e témakörben, amire nem sikerült a törvényes határidőn válaszolnia a város jegyzőjének, biztosan volt fontosabb dolga is.

Az adatigénylés kérelmezője három egyszerű kérdést tett fel a polgármesteri hivatal illetékeseinek, íme:

Milyen felületeket és milyen platformon üzemeltet/tart fenn az önkormányzat/polgármesteri hivatal a közösségi médiában?

Kik kezelik ezeket a felületeket?

Mennyi pénzt költöttek el 2019. október 13. óta különböző tartalmak közösségi média felületeken való hirdetésére? 

Nem olyan bonyolult kérdések ezek.

A válasz egy kissé megkésve, de megérkezett. Hát igen, a politikában szeretik a kínos kérdéseket nem, vagy csak késve megválaszolni.

Dr. Verhóczky Zita tájékoztatása szerint a hivatalnak a Facebookon és a Youtube-on vannak felületei, ezek közül a Facebookon vannak fizetett hirdetések, amelyekre egy év alatt egy Facebook- adatbázis szerint nagyjából 155 ezret költöttek. Ez nagyon takarékos költségvetést vetít a szemünk elé, viszont van az éremnek egy másik oldala is, hogy nem is volt túl sok értelmes cikk vagy bármilyen írás, amit reklámozni lehetett volna. Rengeteg, a tatabányai polgárokat érintő kérdésről egy sort sem írtak, ilyen volt például a Szent Borbála Kórház kérdése, és még egy csomót meg lehetne említeni.

A két felületet egyébként Pruzsina Alice és Varga Máté kezelik. Lehet, hogy nem volt ott a kérdések között, de nem lett volna rossz azt sem tudni, hogy mennyi pénzért, ugye. 

A hivatalnak a fent említett időszakban a Mediaworks Kft.-vel volt szerződése, a 24Órában megjelent hirdetések miatt. Ezek mellett még a Turul Média Kft.-vel álltak kapcsolatban, a Forrás rádióban elhelyezett reklámok miatt.

Tavaly a Mediaworksnek majd 2 millió forintot utalt a város, míg a Turul Médiának közel 250 ezer forintot.

Összességében elmondható, hogy nem költekeztek túl, nem nyomták a propagandát, ahogy az a fideszeseknél szokás, viszont jó lenne már, ha egyáltalán létezne városi kommunikáció, mert most olyan, mintha álmos és kezdő újságírók vagy szellemek csinálnák. Esetleg felfedezhetnének új dolgokat is, mint a podcast vagy hasonló, meg lehetne nagyon profin oldani, csak szakértelem és fantázia kell hozzá.

 

A fotó illusztráció

Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.

Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk ezért kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr1416524736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása