Az indulás óta eltelt évek tapasztalataiból kiindulva videókkalkampányol a rendőrség, a mentőszolgálat valamint a katasztrófavédelem.
Most már talán a legtöbb ember tudja, hogy segélykérés esetén a 112-es segélyhívó telefonszámot kell tárcsázni, de elképesztő mennyiségű, beavatkozást nem igénylő telefont kapnak.
A szervek, ezzel a kisfilmmel kampányolnak:
Persze nem lenne a kampány igazán ütős, ha nem szedték volna össze az elképesztő hívások egy részét, amely a 112-re érkezett.
A központi segélyhívó rendszer 2014. március 13-i működésétől kezdve – amelyhez a katasztrófavédelem 2016. januárjában, a mentőszolgálat pedig 2017. augusztusában csatlakozott – az operátorok 21 086 745 hívást kezeltek, amelynek több mint 75 százaléka nem igényelt tényleges beavatkozást a készenléti szervek részéről.
(napi)
írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.