Jó dolog ez a helyi közlekedés, csak nem olcsó mutatvány, már ami a tatabányai adófizetőket illeti. A minőségét minden utazó saját maga teszteli, mindenesetre a közös kasszából fizetjük.
Természetesen most sem tudjuk egyelőre pontosan, hogy miért kell újabb százmilliókat beletolni, igazából, csak. A városháza által határozatként kirakott dokumentum tanulsága szerint az eredeti, még 2019-ben elfogadott helyi szabályozás szerint 456 millió forintot kapott volna a helyi adófizetőktől T-Busz.
Aztán jött a koronavírus, és a költségek állítólag elszálltak.
Egyrészről a járványügyi költségek 13 milliót tettek ki, 41 millióval kevesebbért vettek jegyet, bérletek az emberek és Bencsik Jánosék is kivettek a zsebünkből közel 50 milliót (pontosabban 48,3), amikor az éves kompenzációt elvették.
És ehhez hozzácsaptak a városházán még 83 millió támogatást, amit a 2020-as évre számoltak el, de ebben az évben fogják a tatabányai adófizetők zsebéből kivenni. Arról nem tudjuk micsoda.
Vagyis a 2020-as évben a
TERVEZETT 456 MILLIÓ HELYETT, MIN. 642 MILLIÓBA KERÜL
a helyi buszos tömegközlekedés az itt élőknek, a jegybevételen kívül. Félreértés ne essék, akár jogos is lehetne az összeg, csak azok a fránya részletek és hozzátartozó intézkedések hiányoznak.
Hogy lássuk, felelősen bánnak a közpénzzel!
Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.
Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk ezért kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.