Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

Tatabányán valaki tudja használni a védettségi applikációt? Botrányosan sikerült a többség szerint

applikacio.jpg

Nagy nehezen végre rájött a kormány, hogy csinálni kellene egy védettséget igazoló applikációt. Sikerült is létrehozni, egy darabig semmire nem mentünk vele, most kitalálták, hál’ istennek, hogy fogadjuk már el, ha egyszer létezik.

És innentől mindenki örülhet, gondolhatnánk, de kis hazánkban ez nem így működik. Mert az EESZT alkalmazás úgy ahogy van, egy nap kalap izé. Arra nagyon jó, hogy az ember vérnyomását az egekbe vigye. Szerény személyem megpróbált regisztrálni, de körülbelül 53 próbálkozás után sem sikerült, elbuktam már a regisztrációnál. Beírom a TAJ-számom, ok, és valami QR-kódot kér, ami elvileg a laptopomon vagy egy másik telefonon jelenik meg, szóval még egy eszközt kell párhuzamosan használni, de nem jelenik meg semmi. Ezt játszom már egy ideje.

Köszönöm szépen, kedves kormány. Amúgy sem vagyok ideges, mert már februárban megkaptam az első oltást, majd márciusban a másodikat, de még nem érkezett meg a védettségi igazolványom, á, de hogy. És azt sem idegesít, hogy hiába reklamáltam ügyfélkapun kétszer is, hiába mentem be a kormányhivatalba, még mindig semmi, á dehogy! De ahogy elnézem a kommenteket, nem csak én vagyok ezzel így, hanem az emberek legalább 90 százaléka.

Itt egy érdekes idézet:

“Friss telepítés után megkíséreltem a bejelentkezést. További lehetőségek helyett fehér képernyő... Számomra, remélhetőleg csak egyelőre, használhatatlan. Update 05.19.: Ma már túljutottam a fehér képernyőn, de a helyes TAJ-szám és a helyes PIN beírása után is azt írja ki a nagyon okos rendszer, hogy…”

Vagy a következő:

“Miért nem lehet egyből a mobilról bejelentkezni úgyfélkapun keresztül? Miért kell qr kód beolvasással szenvedni? A beírható kód nézet nem működik a böngészőben így akiknek nincs számitógépük, azok nem tudják beolvasni a qr kódjukat.”

És egy újabb elgondolkodtató vélemény:

“Sehogy sem sikerül működésre bírni. Próbáltam többször, különböző időpontokban regisztrálni, de sehogy sem sikerült. Ha ezért valaki milliókat kapott, akkor elsírom magam. Ennyire rossz, túl bonyolított regisztrációs folyamatot még a bankoknál sem láttam…”

 Nem is tudom, hogy akinek véletlenül sikerült regisztrálni, ő hogy csinálta. És igen, nem vagyok egy nagy internetes, mobiltelefonos zseni, de hát az ország nagy része nem az, nem nekünk, hétköznapi embereknek lett kitalálva ez az applikáció? Letesztelte egyáltalán ezt valaki, vagy csak felvette érte a milliókat, és annyi? 

Komolyan, ez a QR-kód fényképezés, ettől megáll az eszem, tényleg nem volt egyszerűbb megoldás? A fejlesztők helyében én visszaadnám a diplomámát és száműzném magam egy eldugott szigetre, ahol a szégyenemnek katedrálist építenék.

 A fotó illusztráció

Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.

Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk ezért kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr1216569326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása