Közleményt adott ki az országosan előforduló szolgáltatási problémák miatt a DIGI Kft. Amolyan igazi politikusi módon kommunikált.
Átmeneti központi probléma lépett fel a Digi internetszolgáltatásában, a hiba elhárításán folyamatosan dolgoznak - közölte a társaság a honlapján. Ruska Viktória, a Digi kommunikációs vezetője az MTI-nek elmondta, hogy egyidejű, extrém méretékű hálózatterhelés okozza a műszaki problémát, amelynek elhárításán jelenleg is dolgoznak.
Hozzátette, a szolgáltatás működése hamarosan zavartalan lesz, és felhívta a figyelmet arra, hogy az internetezéshez használt eszközök újraindítása szükséges.
A DIGI Kft.-nek és az irányítása alatt működő Invitel Zrt.-nek együtt 2 460 000 előfizetője volt a 2020. június végi adatok szerint, ezen belül 682 ezer kábeltv-előfizető, 737 ezer vezetékes internet előfizető, 136 ezer mobil hang és adat előfizető, 650 ezer vezetékes telefon előfizető, valamint 255 ezer műholdas szolgáltatást előfizető.
Vajon mi lehetett most, az az extrém terhelés?
Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.
Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.