NHSZ ügyfélszolgálati változás Tatabányán.
A COVID 19 járvány terjedésének megakadályozása érdekében 2020. november 17. napjától az NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. személyes ügyfélszolgálati irodájában az ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalással vehető igénybe.
Időpontfoglalás elektronikus úton a www.vvhulladekkezelo.hu Időpontfoglalás menüpont alatt érhető el vagy telefonon a 34/600-700-as telefonszámon kérhető.
A szolgáltató kéri a lakosságot az alábbi szabályok betartására.
- Szájmaszk viselése és a kézfertőtlenítő használata kötelező.
- Az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intéző látogatók tartózkodhatnak.
- Személyes ügyintézésre csak 1 fő érkezzen, átírás esetén legfeljebb 2 fő.
- Az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolságra és a megfelelő higiéniára.
Fotó: Vértes Vidéke NHSZ
Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.
Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.