A legkritikusabb szakaszon is csak 8 kilométernyi felújításra futja idén.
Évi 50-60 milliárd forintos plusszal jelentősen csökkenthető lenne a vonatkésések száma – ezt mondta a MÁV elnök-vezérigazgatója az RTL Híradónak.
Szerinte ennyi pénzből 2 ezer kilométernyi szakaszt lehetne rendbe tenni. Az erről szóló program már a kormány előtt van. Úgy számolnak, hogy ha évente ennyivel több pénzt kapnának, 4-5 éven belül javulna a vasút állapota, és kevesebb lenne a késés.
Homolya Róbert szerint Budapestet az elmúlt években elkerülték a fejlesztések, ami meglátszik a vasúti pálya állapotán is – a késésekért pedig ezek az állapotok felelősek.
A MÁV azt ígéri: idén megkezdik a legkritikusabb állapotú vonal felújítását – egyelőre nyolc kilométeren, 4 milliárd forintból.
A fotó illusztráció
Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre. Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.