A szolgáltató értesíti a fogyasztókat, hogy a több napos hűvös időjárásra tekintettel 2019. szeptember 20-án este társaság elindítja a fűtésszolgáltatást városunkban.
A távhőellátó rendszer szabályozástechnikája követi a külső hőmérséklet változásait, így napközbeni kedvezőbb hőmérséklet esetén a fűtési berendezések automatikusan leállnak.
Amennyiben egy társasház a Társaságunk által meghirdetettől eltérően október 15-ig nem igényli a szolgáltatást, a közös képviseletén keresztül benyújtott egyedi kérelem alapján kérheti a fűtés szüneteltetését.
Az igényeket írásban a tavho.hibabejelentes@tszol.hu e-mail címre várjuk, a fűtés ideiglenes leállítása a bejelentést követő 24 órán belül történik meg.
Egyéb tudnivalók:
Azon lakásokban, ahol fűtéskorszerűsítést, illetve átalakítást végeztek, légtelenítési problémák jelentkezhetnek, máshol a termosztatikus szelepek ragadhatnak le, ha azok a nyári időszakban le voltak zárva.
A légbuborékok miatt a radiátorszelepeket a fűtés indítása után is egy-két hétig javasolt nyitott állapotban tartani, és csak ezt követően olyan fokozatba állítani, ami kellemes hőmérsékletet jelent. Erre azért van szükség, hogy a rendszerben lévő levegő az összes radiátorból eltávozzon és a fűtés a lehető leghatékonyabb lehessen. Ezért Társaságunk valamennyi fogyasztóját arra kéri, hogy a fűtés elindítása előtt a radiátorszelepeket hagyják teljesen nyitott (5-ös) állásban, hogy a szakemberek a légtelenítéseket a lehető legnagyobb hatásfokkal tudják elvégezni. Ez esetben egy lakóház minden lakásában akár egyszeri ilyen eljárással biztosítható a radiátorok megfelelő hőfokú vízzel való ellátása.
Amennyiben a lakásban csak egy fűtőtest nem üzemel, kérjük, keresse közös képviselőjét.
Ha azt tapasztalja, hogy a radiátorból víz szivárog, a fűtéskorszerűsített rendszereknél a radiátorcsap és a felszerelt alsó szelep együttes elzárásával a hibás radiátort kizárhatja a vízáramból, és amíg szerelőről gondoskodik, a szivárgást átmenetileg megszüntetheti. Amennyiben nem rendelkezik radiátorcsappal és felszerelt alsó szeleppel, értesítse a társasház közös képviseletét vagy a távhőszolgáltatót.
További távfűtéssel kapcsolatos hibaelhárítási igényét a 34/600-700-as, illetve a 34/200-288-as éjjel-nappal hívható telefonszámainkon jelezheti.
(tszol)
A fotó illusztráció
Itt léphetsz be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy
írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.