Egy elképesztő terepjáró, a nemrégiben debütált, legdurvább gyári Mercedes G-osztály hirdetését szúrta ki a hvg.hu
Magáról az autóról ezen a linken csemegézhetsz, az AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le.
A 2,4 tonnás német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes állóhelyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal.
Akinek pedig ez a teljesítmény kevés, az választhatja a Brabus legújabb tuning G-osztályát, melyből ez az a példány, amelyet Tatabányán kínálnak eladásra, így legalább egy példány a fenti járgányból hazánka is érkezett. Az autó azonnal elvihető, idén márciusban gyártották, egy Brabus G800 Widestar. Árcéduláján nem kevesebb, mint 105 millió forintos összeg olvasható:
Az alig 500 kilométert futott Brabus 800 Widestar motorja 215 extra lóerőt és 150 Nm extra nyomatékot kapott, így a V8-as biturbó erőforrás immár kereken 800 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig eléri az 1 000 Nm-t.
Ennek köszönhetően a 0-100-as sprint szintideje 0,4 másodperccel csökkent, vagyis már csak 4,1 másodperc, a végsebesség viszont változatlanul 240 km/h-ra van korlátozva.
A 23 colos könnyűfém felniken 305/35-ös sportgumik feszülnek, ezenkívül pedig a 10 centiméterrel megnövelt szélesség, illetve az átdolgozott beltér mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Itt léphetsz be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy
írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.