Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

SZENT BORBÁLA KÓRHÁZ: Pazarlás, vagy tényleg kell 4 ember a sorszám-automatákhoz?

szentborbala-korhaz-tb-24-hu.jpg

Komoly gondban vannak a kórházak, pénzhiány, orvos és nővérhiány satöbbi, mégis előfordul, hogy rosszul gazdálkodnak a rendelkezésükre álló emberi erőforrással. Például a Szent Borbála kórházban a sorszám-automatánál. A következő írás is erről tanúskodik.

“Ma voltam a Szent Borbála kórházban! A sorszám automatánál, 2 van, egy jobbra egy balra: mind két oldalon 2 ember ül! Jól számolom az 4 ember (nem értem minek egy automatához két ember) én a jobb oldali sorszám kiadóhoz mentem, ahol egy férfi és egy nő ült!Tétováztam mit nyomjak, így azt mondtam, hogy röntgenre jöttem! A hölgy megjegyezte, hogy talán el kéne olvasni! Mondtam neki, hogy én normálisan kérdeztem, erre unott képpel válaszolt.

A Facebook-posztot író hölgy feltette azt az egyébként jogos kérdést, hogy miért kell 4 embert ezért fizetni, azért hogy az automatánál üljenek. Mondjuk az nem biztos, hogy ezek a személyek a kórház alkalmazásában vannak-e, ezt azért meg kell jegyeznünk.

Majd így folytatta: “A kórházak nehéz helyzetben vannak,  ezért ebből a 4 emberből legalább 2-őt hasznosabban kéne foglalkoztatni. Nos, ez után lejutottam a röntgenre, ahol kedvesek türelmesek mosolygósak voltak az alkalmazottak.De nem tudom mit fog mutatni az agyi röntgenen a sorszám automatánál történt  kellemetlen affér miatt.”

Azért az hozzátartozik az igazsághoz, hogy amikor mi a kórházban jártunk, velünk kedvesek voltak a nénik, bácsik a sorszám-automatánál.

 

Fotó: 24-hu

írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr9114726147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása