A polgár szereti szidni a MÁV-ot, mondjuk sokszor meg is van az alapja, de ha valami jó történik, ne menjünk el mellette szó nélkül.
Kedves olvasónk írta meg nekünk pozitív történetét. Tegnap Tatabányáról utazott vonattal az ország másik végébe, csakhogy Kelenföld után vonatpótló buszok jártak azon a vonalon, amerre menni akart, egy kis késés miatt pont lekéste volna a buszt, és rászakadt volna még vagy 2-3 órás várakozás. És jól figyeljenek, akkor a kalauz, miután meghallgatta a problémát, mindjárt fel is hívta a buszt, hogy várják meg olvasónkat! Le a kalappal az empátia és a felkészültség előtt! Úgy látszik, ilyenekre is gondoltak, ha megvolt a kalauznak a buszsofőr telefonszáma.
Remélem, most már a vonatcsatlakozásoknál is használják majd ezt a technikát.
A fotó illusztráció
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.