Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

Tatabányai történet: a legboldogabb város és az álláskeresés

operator-anyagmozgato-1.jpg

Ismét egy tanulságos olvasói levelet szeretnénk megosztani Önökkel.

2.5 év folyamatos keresés, kb. 150 önéletrajz elküldése, pályázat, és jó pár interjú, "próbamunka" (mert olyan gyorsan menekültem el, hogy csak annak hívható!) után be kell lássam, kicsiny országunk rabszolgatartásra rendezkedett be.

Tapasztalataim szerint a munkaadók az állásinterjúkon csak fényeznek, ami nagy hiba, mert az első munkanap kiderül (sőt az első két órában) mi mindent hallgattak el.
Van olyan hely ahol az órabér alacsony, pofapénz van hozzá (ami csak adható), plusz cafeteria, szépkártya...amit havi 4 nap hiányzás után nem kapsz meg. 
Gyors számolás! Ha megbetegszel, vagy pihennél pár napot, nem kapod meg a minimálbért sem.

Normális???

Magyarországon ugyan tilos a feketemunka, de mégis jó pár cégbe belefutottam aki a dolgozóival 240-300 órákat dolgoztat minimálbéres bejelentéssel, nem fizetnek betegállományt, szabadságot, összevissza rángatják a dolgozót.

Elvárják, hogy rabszolgamód dolgozz, kussolj, s mindennel legyél elégedett.
Belefutottam a leggusztustalanabb "kollektívákba is", ahol két óra alatt világossá vált, hogy mindenki utál mindenkit, mindenki mindenkiről beszél...persze szigorúan csak a háta mögött.

Lehetnének tökösebbek is! Mondja a szemébe...vagy hallgasson.
Húsz éve vagyok a szakmában...néhány kis kitérővel...de húsz év az rengeteg. Voltam beosztott, és voltam vezető is...jó sok férfi közt.
Sokat tapasztaltam, sokat is tudok! 

Én nem libáért kaptam a végzettségem. Húsz éve még keményen tanultam érte.
Egyszerűen nem értem! Hova tűntek a jó szakemberek??
Miért van az, hogy olyanokat vesznek fel, akik "kaptak egy vizsgaidőpontot", oszt jó az!
Hol vannak a valaha fellelhető jó kiállású, határozott, önállóan dolgozni képes emberek a szolgálatokból??

Most marhára berágtam!

Úgy döntöttem, ha végre sikerül bejutnom egy kulturált munkahelyre, legfőbb feladatomnak azt fogom tekinteni, hogy bizalmat kapjak, és gatyába rázhassam az embereket.

Ideje lenne megmutatni, hogy nem hülyék, csak azzá válnak ha felveszik közéjük a "hadirokkantakat", szellemileg alulmaradott, magukra igénytelen embereket...mert nincs jobb.

Van!!! Vagyunk még páran, igazi békebeli jó szakemberek, csak mi nem adjuk el minimálbérért, retkes- koszos, igénytelen munkahelyekért, és embertelen, agyatlan főnökségért a lelkünket!

Dolgozni mindenhol kell...csak nem mindegy mennyiért, milyen munkakörülmények közt, és milyen hangulatban.
Kapjatok már észbe!

Lassan már olyanokat hoznak majd dolgozni, akiknek a saját nevük leírása gondot okoz.

Darab - darab?

 

írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit:boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj  Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr4612623169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása