Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

HAMAROSAN TATABÁNYÁN TÁMAD AZ AUCHAN: komoly kihívás a többi kisker láncnak

auchan_kocsi.jpg

Az Auchan célja, hogy az ország teljes lakosságát elérje a hagyományos boltokkal és az online csatornával. 

Jelenleg nagyjából a magyar vásárlók harmada találkozik az Auchan-üzletek kínálatával, mert eddig főként a fővárosra és a központi régióra koncentrált a cég. 

"Ezt a célunkat 2025-ig szeretnénk megvalósítani, mint ahogy azt is, hogy legyen legalább 15 százalékos a piaci részesedésünk" - nyilatkozta a Napi.hu-nak Dominique Ducoux az Auchan magyarországi főnöke.

Bár Dominique Ducoux nem említette, hogy pontosan mekkora most a magyar Auchan részesedése, de a boltláncok 2020-as bevételét összegyűjtő Trade Magazin listája támpontot adhat ehhez. A kilenc legnagyobb bevételű boltlánc (Auchan, Aldi, CBA, Coop, Lidl, Penny, Reál, Spar, Tesco) összesített bruttó bevétele meghaladta az 5 ezer milliárd forintot tavaly, ebből az Auchan 422 milliárddal részesedett, ami 8 százalék feletti részesedést jelent. A múlt évi rangsort egyébként a Lidl vezeti 824 milliárddal, a 739 milliárd forintos bevételt elérő Spar és a korábbi években rendre első helyen végző - 2020-ban 737 milliárdos forgalmat produkáló - Tesco előtt.

 

Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.

Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk ezért kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr7016681408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása