Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

ULTRAGÁZ A DIGI TATABÁNYÁN: miért néznek tök hülyének bennünket?

digi_net.jpg

Nagyon tanulságos tatabányai történetre akadtunk egy helyi Facebook-csoportban, amit úgy gondoltuk, hogy megosztunk Önökkel.

A Digi új rendszert épít ki városban, a mi házunkban is megjelentek a szerelők, fúrtak-faragtak valamit átkötöttek, ilyenek. Egy tatabányai hölgy nem mindennapi története kerekedett ki a digisek új rendszeréből.

A hölgy azt írja a bejegyzésében, hogy június 12-én szombaton felhívták a Digitől, hogy álljon át erre az új rendszerre. Közölték vele, hogy havi 1000 forinttal kell többet fizetnie, de cserébe a 100-as net helyett 1000-es netje lesz, és Wifi, routerrel  együtt. És ha kér a csomag mellé mobilkártyát is, akkor 1 év hűség nyilatkozatot alá kell írnia. Mivel amikor gond volt a szolgáltatással készségesen és gyorsan elhárították, belement a dologba.

“ Az ügyintéző azt  ígérte, 15-én délelőtt jönnek bekötni. Nem jöttek, nem hívtak. Én hívtam fel őket 18-án, érdeklődtem. Rendszerhibára hivatkoztak, s mondták, kijönnek, amit 3 nappal a kiszállás előtt jeleznek, telefonon. Nem hívtak, nem jöttek. Helyettük időpont-egyeztetés nélkül kijött 23-án egy hölgy, lakcímre. Elmondtam neki, hogy jártam. Felhívta a központot, ahol azt mondták, azért nem jött ki senki, mert a telefonos kolléga, (a 12.-ei ) rögzítette ugyan a megállapodásunkat a rendszerben, de nem nyugtázta le, nem küldte el, ahova kell. De sebaj, ő most itt mindent elintéz nekem, és nem írunk alá hűségnyilatkozatot.-írta.

Majd így folytatta:  Így is lett. Időpontot is fixáltunk, 29, kedd  délelőttre, hogy akkor jönnek a szerelők.Jöttek is, erdélyi vendégmunkások. A központ azt mondta, 40 perc lesz a szerelés ideje, ők megoldották 15 perc alatt. Mérést a sebességre nem  csináltak. Nekem későn jutott eszembe , sajnos. Az első 10 percben hasított a net. Aztán csigalassú lett, percek kellettek, mire bármit betöltött. Szöveget meg képeket egyáltalán nem. Rögtön jeleztem a központ felé a hibát, mert a szerelőknek addigra hűlt helyük volt.”-írja a hölgy.

A hibát 29-én délután jelezte, még  képernyőmentést csinált az adatokról. Letöltés 40, feltöltés 23. Elküldte  a Diginek, a telefonon kapott  hibabejelentő számmal együtt. 

Július másodikán  ki is ment a szerelő. "Szokás" szerint az érkezés előtt 10 perccel hívta csak az ügyfelet, hogy jön.  A hölgy szóvá tette az eljárást, majd azt a választ kapta, ha nem jöhet, hétvégén nem garantálja, hogy kijön.

A hölgy hozzátette:  “Tehát ha ma nem vagyok itthon, akkor jön hétfőn, ami már 5 nap a 3 helyett. Kijött, hibát hárított. Örültem. Korán. Ugyanis az első mérésnél a gépemen 198 volt a letöltés, és 100 a feltöltés. Szerencsére 2 perc múlva kértem egy újramérést. 32 (!) volt a letöltés, 11 a feltöltés. Egész idő alatt, már az elején emlegette a szerelő, hogy felhozza a laptopját, s megmutatja a mért eredményt. Mikor látta, mit mutat a gépem, azt mondta, biztos valami lassítja a gépet. Mondtam neki, keddig, a régi rendszerüket nem lassította, csak az újat? Miért mért elsőre 198-at, másodjára csak 32-t? Azt mondta, az ő gépén csak google chrome van, nincs mással megterhelve a gépe. Mondtam neki ez ugye vicc? Ugye nem hiszi azt, hogy a felhasználóknak a google chromon kívül nincs más program a gépükön? Pl vírusírtó, Windows, stb? Mert van. S ha ő egy majdnem üres géppel méri a sebességet, akkor az szerintem csalás. Ekkor közölte, úgysem lesz meg soha a büdös életben a gépen 1000, arra csak a hiper-szuper gépek képesek. Én: akkor miért etetik a jónépet az 1000-es sebességgel? Max 300, nézzem már meg a Digi oldalán. És tényleg. Még jó, hogy hangfelvételt készít a Digi minden szerződésről. Végül közölte, ha újra hibát jelentek be, ő fog kijönni, és mivel az ő gépe szerint 788 a sebesség,  fel fog számlázni 5 ezer forintot kiszállásként. Ezt mondta először. És azt, jelentsem be hétfőn. Mivel mondtam, eszem ágában sincs az ő balfékségük miatt fizetnem.Hétfőn más jön ki, ő nem fog kiszállási díjat fizettetni Majd bevitte az eszközébe a 788-as sebességet, és kérdezte aláírom e? Mondtam igen, ha odaírja, az én gépemen mért sebesség 198, az első, a második mérés már csak 32. Bevitte az adatokat a gépébe, meg is mutatta. Nyújtom a kezem, így ok, így már aláírom, Nem kell. Mondta ő. Már nem kell? Miért nem? Nem válaszolt.”

A szerelő távozása előtt újra rákérdezett, hogy akkor jelentsen hibát? Igen, válaszolt a szerelő, de mivel ő most rögzítette a gépen a sebességet, a másik kolléga  fog 5000 ft-t kérni. 

A hölgy ekkor már nagyon ideges volt, gyorsan felhívta a Digit, és jelentette a hibát, de állítása szerint nem tudott dűlőre jutni az ügyintézővel. Ezek után közölte vele, megválik  a digitől, a semmiért nem fog fizetni, úgysincs hűségnyilatkozata . Ekkor az ügyintéző közölte vele, de van, itt van a gépben, hogy az új rendszer kiépítése miatt kötöttem velük 2022.06.11-ig hűségnyilatkozatot. És ha bontja a szerződést, kötbért kell fizetnie. 

“Tehát az első hölgy, aki felhívott, és szerződést kötött velem, nem küldte a szerelőket, de a hűségnyilatkozatot lefixálta a rendszerben. Ja, nem. Vagy mégis?  lakásomra kijött nő írásos szerződést kötött velem, hűségszerződés nélkül. (aki felhívta a központot, itt a lakásomon, és kiderítette, nincs új szerződésem velük, de majd ő, most). így esett, hogy most van is hűségidőm , meg nincs is. Mint a mesében…” -fejezte be a posztját a pórul járt tatabányai hölgy.

A fotó illusztráció

Láttál, hallottál olyat, amit szerinted érdemes a tatabányaiakkal megosztani! Bármit találtál, ha nálunk a helye, küldd el a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre.

Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk ezért kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr4616612364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása