A Budapest Fejlesztési Központ (BFK) irányításával készül a Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégia, amelynek legfontosabb célja a vasút versenyképességének és kapacitásának növelése az agglomerációs közlekedésben.
Kíváncsiak az érintettek véleményére Tatabányától Hatvanig, Váctól Székesfehérváig, Esztergomtól Lajozsmizséig, Szolnoktól Dunaújvárosig, hogy megtudjuk, mi a legfontosabb ahhoz, hogy jobbá, versenyképesebbé váljon a vasút - – írja Vitézy Dávid, a Budapesti Fejlesztési Központ igazgatója a közösségi oldalán.
A kérdőívet itt érhetitek el és tölthetitek ki: hetfa.hu/ingazas
A vizsgálat célja az ingázók közlekedési szokásainak feltérképezése, az utazási módok (vonat, busz, autó stb.) közötti váltási hajlandóság felmérése, valamint a vasúthasználattal kapcsolatos előnyök és hátrányok azonosítása, az online kérdőív kitöltésére 2020. augusztus 23-áig van lehetőség.
Mindenki véleményére számítunk, függetlenül attól, hogy ma autóval, busszal és/vagy vonattal, esetleg más módon ingázik, annak érdekében, hogy ezek az adatok és információk is segítsenek a következő évtizedek vasúti fejlesztéseinek alakításában.
Vitézy szerint a stratégia kulcsfontosságú célkitűzése, hogy az agglomerációs települések és a budapesti külső kerületek lakói sűrűbb, magasabb színvonalú és gyorsabb vasúti szolgáltatást kapjanak. Ha ez megvalósul, jelentősen növekedhet a vasutat választók száma, csökken a közút terhelése, a környezet- és klímabarátabb kötöttpályás közlekedés összességében vonzóbbá válhat.
Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit a boldoguljtatabanyan@gmail.com címre. Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.