A német Aldi áruházlánc újfajta reklámkampányt indított Lengyelországban: bevonja vásárlóit a termékei tesztelésébe - adta hírül a gazeta.pl. nyomán a napi.hu.
A kampány pár hete kezdődött, a diszkontlánc honlapján megnyitottak egy felületet, amelyen a vásárlók jelentkezhettek a tesztelésben való részvételre. A cég ezután kiválasztotta közülük azokat, akik ingyen termékcsomagokat kaptak.
Ez követően a kapott árukról kellett elmondani a véleményüket. Az első kampány már lezajlott, meg lehet keresni az Aldi oldalán, mely termékek nyerték el a legjobban a kipróbálók tetszését. Most a második fordulóhoz keresik a résztvevőket. A jó minősítést kapó termékek azonnal előkelő helyre kerülnek az áruházak polcain.
A kezdeményezés annyiban nem új, hogy Lengyelország legnagyobb kereskedelmi lánca, a portugál tulajdonban lévő Biedronka 2014-ben már lezavart egy ilyen kampányt. Akkor a tesztekben 500 vásárló vett részt.
Itthon biztosan imádnánk az ilyen akciókat, mert az ingyen terméknél semmmit sem szeretünk jobban.
Itt léphetsz be a Boldogulj Tatabányán Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.