Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

HOLNAP ÚJ HELYEN NYIT KI A FIT & FUNKY TATABÁNYÁN! Érdemes betérni hozzájuk

fitandfunbky3.jpgÚj helyre költözött a Fit & Funky Tatabányán, holnap nyitnak.

Új címünk: Dózsakert utca 11 (Váci M. Ált. Isk. szomszédságában) ahol végre már helyben is fogyaszthatjátok ételeink. Mi gőzerővel készülünk jelenleg is a nyitásra, melynek időpontja Február 22. Péntek”-írják a Facebookon.fitandfunky1.jpg

Nem is olyan régen találkoztam a Fit & Funky névvel, és gyorsan rendeltem is tőlük pizzát, mert egy ismerősöm mondta, hogy egészséges ételeket készítenek, teljes kiőrlésű liszttel, a süteményeikben pedig nincsen cukor. Hoppá, mondtam, akkor ez nekem való! És el kell mondjam, nem csalódtam, nagyon finom pizzát kaptam, és azóta is tőlük rendelek. Igaz, a pizzatészta kicsit más, mint amihez hozzászokott az ember, de finom, és a feltétek isteniek.

Valami újat hoztak a tatabányai gyorskaja piacra, bevezettek a kevésbé hizlaló, minőségi ételek világába. Ráadásul az áraik sem szálltak el, azért mert más összetevőkből dolgoznak.

fitandfunky.jpg

Azt hiszem, előttük nem volt még hasonló kajálda a városban, legalábbis én nem hallottam róla.

Ajánlom mindenkinek.

 

Fotó: Facebook/ Fit @Funky

írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr6214641450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása