Úgy látom, az egyik multi elment a falig a rossz ízű trendiségben, csak nem sikerült nekik.
Az új reklámot mindenki elküldte a fenébe, meg is tudom érteni. A cég Facebook-oldalán megjelent hirdetés a csiripörit, galit koviubit és ubisalit reklámoz, ami valljuk be, elég ciki. Pusszantjuk a marketingeseket, de erre nem lesznek büszkék, annyi szent.
Nem biztos, hogy ennyire le kéne menni kutyába, nyelvi szinten értem, mert a gőgicsélés és plázanyelv nem fogja megváltani a világot, és van felelősségük abban, hogy mi jelenik meg a reklámokon. Ráadásul, ahogy a HVG is írta, a csiripöri helyett inkább sertéspörkölt, a koviubi helyett pedig csemegeuborka látható, bár ezen lehet vitatkozni.
Szóval, hátrébb a csiripörikkel. Majd akkor hozakodjanak elő egy nyelvvel, amikor a kocsmában mindenki csapi sörscsit meg piriborit kér.
Fotó: Spar Magyarország/ Facebook
írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.