Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

AGYAM ELDOBOM: Évi 25 kiló szórólap szemét a postaládánkban Tatabányán is

psotalada.jpg

Bár úgy tűnhet, hogy a hirdetési piacon átvette az uralmat az internet, egy közelmúltban készített kutatás szerint ez nincs teljesen így. 100 ezer tonnányi magyar szóróanyag megy a kukába.

A jelek szerint sok cég továbbra is hatékony marketingeszköznek tartja a papíralapú, postaládákba dobott hirdetőanyagokat, a szórólapoktól és a reklámújságoktól ugyanis képtelen megszabadulni a világ.

Itthon például minden háztartás évi 25 kiló reklámanyagot kap. Ez nemzetközi összevetésben sem számít kevésnek, igaz, Magyarországon még így is sokkal jobb a helyzet, mint mondjuk Szlovéniában vagy Svájcban, ahol háromszor ekkora mennyiséggel kell megküzdeniük az embereknek.

Amellett, hogy a kéretlen hirdetéseket sokan nem szeretik, az ilyen mennyiségű reklámanyag-előállításnak komoly környezeti hatása is van.

A bő 100 ezer tonnányi magyar szóróanyag 1500-1700 ember vízfogyasztását és nagyjából 100 háztartás áramfogyasztását ez a mennyiség is elviszi.

greenfo.hu

címlapkép: kornyezetbarat.hulladekbolttermek.hu

 

Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj  Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr9214045058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása