Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

TATABÁNYA-KERTVÁROSI POSTA: A lakók háborognak, de a Posta szerint minden fasza

posta_bartos_peter.jpg

Betelt a pohár a kertvárosi posta működésével kapcsolatban, a lakosok úgy érzik, nem tudja ellátni a feladatát rendesen az intézmény, órákat kell sorban állni, hogy fel tudjon adni az ember egy csekket vagy egy levelet.

Az a helyzet, hogy egész Tatabányán gond van a postai szolgáltatással: a Kormányhivatalban is rengeteget kell sorban állni, de a központi postán sem egyszerű a helyzet. És ez Kertvárosban hatványozottabban így van.

Egy lakó vette a fáradtságot és írt egy cirkalmas panaszlevelet, amiből most pár részletet ki is emelnénk:

“2018.04.03-án kettő db levelet kellett feladnom és kettő db hivatalos iratot felvenni a tatabányai 7.sz postán.

Kb. fél öt után értem a posta bejáratához, de benyitva láttam, hogy „megint teltház” van, tehát a főbejárat előtt várakoztam gondoltam, ha egy ember kijön akkor bejutok, pár perc elteltével amikor kijött egy emberke én bementem. Mögöttem már ketten vártak.

A „megint telt ház” az jelenti, hogy hó közben többször előfordul, hogy a főbejáraton kívül áll a sor (hó elejétől kb.20-áig). De, volt olyan nap, hogy háromszor mentem a postára és csak harmadjára sikerült bejutni és feladni a leveleimet.

Igen állunk szigorúan, ugyanis 1 db szék 1 db nagy asztal van a várótérbe meg két üveges könyves szekrény. Itt, ha valaki rosszul lenne maximum a falnak vagy az előtte állónak lehetne támasztani és az orvosi segítség is gondban lenne, mert talpalatnyi hely sincs ilyenkor.

A három ügyfélablakból kettő működött (ritkán működik a három ablak egyszerre).

Az én soromba ketten álltak előttem, kb. félóra elteltével észleltük, hogy új a kezelő hölgy, akit most tanítanak be (a hóeleji csúcsba). Amikor kb. egy óra alatt sorra kerültem mintha ott se lennék, elkezdte felragasztani a bélyegeket a előző ügyfél leveleire. Itt elfogyott a cérnám és szóltam neki, hogy jó lenne, ha feladhatnám a leveleim igy kb. 1 órás várakozás után, ő határozottan közölte, hogy neki azt tanították, hogy mindjárt ragassza fel a bélyeget, kénytelen voltam megvárni, de igen nehezemre esett és most gyönyörűen fogalmaztam. Itt miért nincs bérmentesítési etikett nyomtató??

Tehát két levélfeladás, két levél felvétele 1 óra 10 perc alatt! Eredményt várok, azonnal!”

Jött is válaszlevél, ahogy kell: olyan hivatali semmitmondással, ahogy kell.

valasz.jpg

Nagyon sajnálják, annyira, hogy még helyszíni szemlét is végeztek. Ez alapján megállapították, hogy minden a legnagyobb rendben (miért is ne lenne?),  annyi munkahelyet üzemeltetnek amennyi kell, annyi emberrel, amennyi kell. Bár igaz, hogy egyes esetekben megnő a várakozási idő, de hát az élet már csak ilyen. Aztán leírják, hogy a három munkahely technikai okok miatt, nem tud minden felvételi munkahelyet ellátni. Tessék, akkor most van elég, vagy nincs? A hiányzó eszközök telepítése meg folyamatban vannak, bla-bla, csak ne tessék aggódni. Volt egy ismerősöm, akit ha számonkért a főnöke, mindig azt mondta: Rajta vagyok! Már folyamatban van. Hát így. Gondolom, már elég régóta így megy ez, akkor már csak azt kérdezném, hogy évek óta telepítik az eszközöket, vagy most jöttek rá, hogy kellenek az új eszközök?



Fotó: Bartos Péter

Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj  Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr1813853360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása