Tatabánya Város Polgármesteri Hivatalában a Közgyűlés döntése alapján igazgatási szünetet tartanak 2017. december 27. (szerda) és 2017. december 29. (péntek) között. Az igazgatási szünet alatt az ügyfélfogadás szünetel!
Az igazgatási szünet időtartama alatt a zavartalan ügymenetet a hivatal az ügyfélszolgálaton az Információs Szolgálat működtetésével biztosítja (2800 Tatabánya, Fő tér 8.), amely a halaszthatatlan, sürgős ügyek intézését jelenti.
Közterületi hibabejelentések az alábbi módokon tehető meg:
- Telefonon: 34/515-797
- E-mailen: varosuzemeltetes@tatabanya.hu
- Személyesen: Információs Szolgálaton
- honlapon: a Hibabejelentő oldalon
- január 2-ától az ügyfélfogadás a megszokott rendben folytatódik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.