Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a Közgyűlés döntése alapján 2017. július 31. (hétfő) és 2017. augusztus 11. (péntek) között igazgatási szünetet tartanak.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a feladatellátás folyamatosságának biztosítása érdekében a Hivatal ügyeletet tart -írja a városi honlap.
A hivatal a mindennapi és a határidős feladatok ellátása érdekében csak kis létszámú dolgozóval fog működni. Az ügyfeleket ügyfélfogadási időben az ügyfélszolgálaton fogadják a kollégák (2800 Tatabánya, Fő tér 8. I. emelet), a halaszthatatlan, sürgős ügyek intézése érdekében.
Közterületi hibabejelentések az alábbi módokon tehető meg:
- Telefonon: 34/515-797
- E-mailen: varosuzemeltetes@tatabanya.hu
- Honlapon: http://tatabanya.hu/fooldal/gyorskereso/hibabejelento
- Személyesen: 2800 Tatabánya, Fő tér 8. Információs pult.
- augusztus 14-től az ügyfélfogadás a megszokott rendben folytatódik.
Reméljük, nem szemétszedésre kötelezik a dolgozókat nyaralás helyett, bár nem lennénk meglepve. A mai világban bármi megtörténhet.
írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit:boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.