Kedves olvasónktól kaptuk az alábbi történetet, amely kísértetiesen hasonlít, a sokak által megtapasztalt hulladékszámlás eljáráshoz.
A hozzánk fordult hölgy lakásában az Északdunántúli Vízmű Zrt munkatársa leolvasást tartott májusban, ami alapján várta, hogy bizonyára küldik a számlát, talán nem bonyolult elkészíteni egy ilyet.
Várta, csak várta, sokáig nem érkezett meg, egészen pontosan júniusban hozott a postás egy számlának látszó levelet.
Ez így önmagában nem lenne gond, előfordulhatnak malőrök, nyári szabadságolások a Vízmű adminisztrációs részlegén, végülis a fogyasztót nem éri kár.
Csakhogy a levélben az állt, hogy felszólítják, nem egyenlítette ki a május 17-én kelt számlát, aminek a befizetési határideje június 08-án lejárt. Na most július 17-én meg is érkezett a számla eredeti példánya, július 12-i feladási dátummal.
Kérdezi a kedves olvasónk, ha július 12-én adják fel a májusi vízszámlát, akkor hogyan fizessék be 06.08-ig.
Ráadásul még érdekesebbé teszi a dolgot, hogy a fogyasztási hely és a számlázási cím eltérő, pedig ugyanarról a lakásról van szó.
írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit:boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.