Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

Tatabányán kilakoltattak egy hölgyet. Ezek szerint megszűnt a kilakoltatási moratórium?

kilakol_mti.jpg

Tegnap a kilakoltattak egy hölgyet a Gál lakótelepen: hiába van moratórium, úgy látszik ez a végrehajtókat nem érdekli Tatabányán.

Tényleg csak az az egy kérdésünk lenne, hogy most akkor van kilakoltatási moratórium vagy nincs? Esetleg vannak kivételek? A hatályos jogszabályok szerint november 15-től április 30-ig nem lehet magánszemélyt kilakoltatni. Kivéve, ha önkényesen elfoglalt lakás kiürítéséről van szó, illetve ha a kötelezettel szemben korábban rendbírságot szabtak ki. És még egy nagyon fontos: akkor kezdjen el félni miden érintett, hogy bármikor kilakoltathatják?

Dorogi Éva, a kilakoltatott hölgy a következőket írta Facebookon:

“Megosztok veletek egy törvénytelenséget, ami engem ért. 2011-ben úgy kezdték el a végrehajtásom, hogy már előtte egy éve fizettem a törlesztést az OTP felé. Igen! Volt egy másfél év, amikor nem tudtam fizetni, mert munkanélküli voltam. De ahogy lett munkám dupla összegekkel törlesztettem adósságom. És persze munkanélküliségem alatt sem tétlenkedtem, bombáztam kérvényekkel az OTP-t, hogy segítsenek, és legyenek türelemmel irántam. Az OTP nem adta magát hozzá! Az OTP nem utalta át a Faktoring cégnek, befizetéseimet, csak az engedményezés megtételére volt képes. 2014-ben úgy árvereztek el, hogy a 4 milliós hitelből 2 év alatt befizettem 1,2 milliót. Az árverési vevő 75 napra a jegyzőkönyv aláírását követően fizette be a vételi árat/ tv. alapján 60 nap a határidő/, hogy sem a végrehajtó, sem a bírósági titkár nem tekintette súlyos törvényszegésnek. Akkor, miért is vannak a törvények?

Tulajdonjogi pert indítottam, ami jelenleg is folyik. A jegyzőtől birtokvédelmet kaptam a tulajdonjogi per jogerős határozatáig. Az új tulajdonos, aki nyerészkedve megvette lakásom, kétnaponta pillanatragasztóval eltömíti záram. Többször kellett lakatost hívnom, hogy bejussak életterembe. Megrúgta kezemet, amikor rájött, hogy engem gyalázó beszédét telefonomra veszem. A rendőrség szerint nincs baj, mert csak a tulajdonát akarja megszerezni. Az értékbecslő 2011-ben 9 millióra értékelte, majd a végrehajtó felülírta, és 7,5 millióért hirdette meg, majd eladta 3,750 000 Ft-ért. Csupa-csupa törvénytelenség! Nem is értem, csak nekem kell a törvényeket betartani, kivételezett emberek, meg azt tehetnek, amit akarnak?

A tegnapi nap megjelent lakásom ajtajában a végrehajtó, és közölte, hogy hétfőn kirak. Néztem rá értetlenül, ugyanis én semmiféle határozatot nem kaptam a bíróságtól.Ma beszéltem a Járásbíróság elnökével, aki hozzájárult a beszélgetésünk felvételéhez, majd a végén azt mondta, nem engedi, hogy nyilvánosságra hozzam. A végrehajtás elrendelése olyan jogcímen történt, hogy én rosszhiszemű, jogcím nélküli lakó vagyok, aki egyben lakásfoglaló. Csak mondom, 1986 óta lakom a lakásban életvitel szerűen! Tulajdonjogi per van a lakáson, birtokvédelmem van, és bérleti díjat fizetek. A Járásbíróság elnöke közölte, neki be kell tartania a törvényt. Amikor megkérdeztem, hogyan hajthatnak végre egy törvénytelen határozatot törvényesen, csak szabadkozott, hogy ő megért, de nem tud mit tenni!

Számtalanszor voltam benn a bíróságon betekintést eszközölni a periratokba. Ma telefonon jeleztem, mi történt velem, és hogy bemegyek. Nem engedtek be. Meg kellett várnom egy biztonsági őr megjelenését, aki fapofával, és némán követett mindenhová: Telefonálásom után 10 perc múlva a bíróságon voltam, és rögtön kíséretet kaptam. Mint egy veszélyes közellenség! Csak nem féltek tőlem?

A mi, az én adóforintjaimból fizetem, hogy törvénytelen határozatot végrehajtsanak rajtam törvényesen.”

Tegnap mentek a végrehajtók, és kirakták a hölgyet a kilakoltatási moratórium alatt. Ide kattintva bárki megnézheti.


Címlapfotó: mti

írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj  Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr3013597715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása