Nemrég írtunk az új helyi reklám rendeletről, amelynek egyik fontos kritériuma, hogy minden felületre érvényes. A magántulajdonban lévő reklámfelületekre is. Sőt még a kirakatokba is benéznetnek az ellenőrök.
Azért reméljük, amikor ez a rendelet alkalmazásra kerül, tisztább lesz a város, különben a rendelet azon kitétele, hogy “jellegzetes és építészeti”, nem éri el célját, mert a szemét és sittkupacok között elég nehezen lesz értelmezhető.
Az ördög ugye, mindig a részletekben bújik meg, és egészen véletlenül pont olyan méretet tettek bele, ami miatt a mostani óriásplakátokat le kell cserélni.
És hát persze bízzuk a polgármesterre mindezek elbírálását, mondja a rendelet. Ad is 2020-ig haladékot, márcsak az a kérdés, mi lesz a társasházakon lévő reklámhelyekkel, üzletkirakatokkal, magánterületen álló reklámhelyekkel? Az akkori Schmidt Csaba kénye-kedvének lesznek kiszolgáltatva?
Ha gondol egyet, nem engedi a neki nem szimpatikus házaknak a reklámot, és akkor az ott lakók szépen elesnek egy fontos bevételi forrásuktól?
Vagy éppen magas lesz az ügyintézés költsége?
Vagy talán ez is annak a része, mint a fűtéskorszerűsítés, hogy az utolsó pillanatban hozzá fogják kötni a kukák zárhatóvá tételéhez, mert még 2020-ben sem akarják az emberek?
Vagy a T-Szol fogja árulni a plakáthelyeket is?
Tényleg igaz a régi falfikra: “Orwell optimista volt.
írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit:boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.