Boldogulj Tatabányán

Kezdd el helyben!

SZENT BORBÁLA SÜRGŐSSÉGI OSZTÁLY: Áldás vagy átok bekerülni?

szentborbala-korhaz-tb-24-hu.jpg

Sokan szidják a sürgősségi ellátást, vagy éppen az ott dolgozókat, de mint az alábbi bejegyzésből is kiderül, a rendszerrel van leginkább a baj. Még tavaly megjelent az a rendelet, amely szerint január elsejétől öt percen belül el kell dőlnie a nagyobb kórházak sürgősségi osztályain annak, hogy kinek, milyen gyors orvosi segítségre lehet szüksége. Akik panaszai nem indokolják az azonnali ellátást, azokat az újonnan létrejövő úgynevezett akut alapellátási egységbe irányítják.

Ezt nem tudjuk, mennyire sikerült a Szent Borbálában teljesíteni, ha igen, a bejegyzés vége azt is jó megmutatja, hogy attól, mert gyorsan eldől egy beteg “sorsa”, nem biztos, hogy mindenkinek vállalható módon lecsökken a várakozási ideje. De a pozitív hozzáállás és a szolidaritás mindenképpen fontos ebben a katyvasz világunkban.

“Pozitív dolgot szeretnék megosztani veletek a sürgősségiről. Reggel hirtelen rosszul lettem a munkahelyem. Iszonyatos görcs kapott el a bal oldalamon, olyannyira hogy nem tudtam kiegyenesedni. Vert a víz és hányinger társult mellé. A főnököm hívott mentőt. Nagyon segítőkészek voltak. Vérnyomás, pulzus, vércukorszint, EKG. Az asztalon fetrengtem az iszonyatos fájdalomtól mint aki újra vajúdik. Bevittek a sürgősségire. Ez volt reggel 8 kor. Azonnal kezelésbe vettek az ápolók, EKG újra, vérvétel, vizelet stb. Sajnos kiderült, hogy a vesémmel vannak baj. Ultrahang, CT, urológus. Kaptam 3 infúziót. Kimutatták, hogy vesekövem van ami elkezdett vándorolni kb 2-3 mm es. Mivel a finishben van ki tudom pisilni. Kaptam gyógyszereket, elengedtek haza. Ha rosszabb lesz vissza újra infúzió. 4 óra alatt teljesen kivizsgáltak. Az ápolók és az orvosok nagyon lelkiismeretesek voltak, nagyon kedvesek. Le a kalappal minden tiszteletem az övék. Nagyon sokat dolgoznak mert láttam a futkosást mégis 10 percenként rám néztek, kérdeztek stb. Hálás vagyok a munkájukért. Mostantól pedig imádkozom, hogy megszabaduljak a kőtől. Ne szidjuk a sürgősségi ellátást. Sajnos tegnap meg a gyermekemmel voltam ott negyed 4 től este fél 8 ig mert eltört a kisujja. Pipa voltam és türelmetlen. De most, hogy ilyen helyzetbe kerültem, láttam és tapasztaltam, megértem, hogy valóban ki a sürgős és nem sürgős eset. Köszönöm a Tatabányai Szent Borbála Kórház sürgősségi osztályának a lelkiismeretes munkáját”- írta egy városlakó a Facebookon.

A fotó illusztráció

írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com

Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljtatabanyan.blog.hu/api/trackback/id/tr4714566944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirdetés

Boldogulj Tatabányán

‘Lehet-e boldogulni Tatabányán? Számunkra ez a legfontosabb kérdés, amelyre olyan válaszokat, megoldásokat keresünk, amelyek megvalósításában mindenki örömmel vesz részt. Kezdeményezésünk célja az, hogy elősegítsük a helyi közösségek működését, hírt adjunk róluk, megbeszéljük dolgainkat és természetesnek tekintsük, hogy segítségére lehetünk egymásnak. ‘Hiszünk benne, hogy mindenki szeretne a megoldás része lenni. ‘Nem csodát akarunk tenni, azt akarjuk ne legyen szükség csodákra!:)

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása