Hajnali háromnegyed 4-től nem elérhető a hivatalos állami elektronikus rendszerek egy része, ami érinti többek közt az Ügyfélkapu magyarorszag.hu címen elérhető nyilvános szolgáltatását, valamint az intézmények - például bíróságok - által használt elektronikus küldeménykezelő rendszert.
A birosag.hu honlapján ez az üzenet fogad bennünket:
“A Központi Rendszert üzemeltető NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. jelzése alapján az elektronikus küldeményeket kezelő informatikai rendszer előre nem látott hibája miatt 2018. április 26. napján 03:48 pertől bizonytalan időpontig az elektronikus ügyintézés (beadványok érkeztetése, kiadványok kiküldése) szünetel. Az üzemkiesés végét külön közleményben jelezzük.”
Ügyfélkapun ez az üzenet fogad mindenkit:
“Tisztelt Felhasználó!
A magyarorszag.hu, az Ügyfélkapu és kapcsolódó szolgáltatások hibaelhárítás miatt nem elérhetőek.
Szíves megértését és türelmét köszönjük!”
És mit szól mindehhez a NISZ? Igazából semmit, legalábbis semmilyen tájékoztatásnak nem leltük nyomát.
Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.