Tegnap kiírta a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt, az autópálya előkészítésére, tervezésére szóló pályázatát.
A tervezési szerződésre vonatkozó pályázat az M1-es autópálya, 2x3 sávra bővítését irányozza elő Győr és Budapest között, egészen pontosan az autópálya szélesítésének tervezését jelenti az M0-s körgyűrű és az M19-es közötti szakaszra vonatkozóan.
Testvériesen megosztják az egészet, hiszen két, egyformán 45km-esnek jezett szakasz előkészítéséről van szó.
A pályázat első része az M1 autópálya Budapest -Tatabánya- Újváros csomópont közötti szakasz engedélyezési tervének elkészítésére vonatkozik. A feladat természetesen magában foglalja az építéshez szükséges engedélyeinek megszerzését és az egész szakasz teljeskörű felülvizsgálatát, például a pihenőhelyek felülvizsgálatát, előzetes régészeti feltárást isl.
A kiírás második része pedig ennek megfelelően az M1 autópálya hat sávosra bővítésének előkészítését jelenti a Tatabánya-Újváros - Győr (M19) csomópontok közötti szakaszon.
Az ajánlattételi határidő május 18-a, akkor bontják a borítékokat.
Ezt most teljesen a magyaradófizetők állják, nincs benne Európai Unió-s forrás, ennek megfelelően nincs is rögtön előleg, mint egyébként szokás.
Természetesen mielőtt gyors változást remélnénk, tegyük hozzá, ezt követően fogják az építőt kiválasztani, aki megcsinálja a pályát. A mostani állás szerint 2023 előtt nem várjuk, hogy készen lesz a kibővített autópálya.
Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: boldoguljtatabanyan@gmail.com
Követed már a Boldogulj Tatabányán oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.